1. Przedszkole Integracyjne nr 117 „Przyjazna
Kraina" w Warszawie czynne jest od
poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 17.00
2. Dyrektor przyjmuje interesantów w godzinach pracy
placówki.
3. Skargi i wnioski przyjmowane są przez dyrektora
przedszkola w czasie jego godzin pracy.
4. Skargi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej,
elektronicznej j lub ustnej do rejestru.
5. Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące
edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną - wg
instrukcji kancelaryjnej,
dokumentacje kadrową i
finansową wg odrębnych przepisów.
6.Tryb rozpatrywania wniosków i skarg jest zgodny z
przepisami prawa o postępowaniu administracyjnym oraz wewnętrzną procedurą
przejmowania i rozpatrywania skarg i wniosków:
Dyrektor
Przedszkola rozpatruje sprawy dotyczące naboru dzieci do oddziałów,
rezygnacji z miejsca w przedszkolu, wydaje
zaświadczenia, decyzje, opinie, ustala sprawy organizacyjne,
rozpatruje skargi i wnioski.
Kierownik Gospodarczy nalicza odpłatność za przedszkole, dokonuje zwrotów
należnych nadpłat, rozlicza wpływy na rachunkach bankowych placówki.
Nauczyciele
wychowania przedszkolnego i nauczyciele wspomagający – pedagodzy specjalni
udzielają informacji na temat funkcjonowania dziecka, organizują indywidualne
konsultacje oraz zbiorowe zebrania.
Terapeuci
organizują pracę specjalistyczną, udzielają informacji na temat postępów
dziecka i udzielają wskazówek do dalszej pracy. We współpracy z pozostałymi
pracownikami pedagogicznymi organizują pomoc psychologiczno-pedagogiczną zgodną
z przepisami prawa.